دریافتـ کد آیکونـ نوار آدرسـ سلنآ کـ ـد

تسلیت














ღ しѺ√乇 نرگس من ღ しѺ√乇

عشق من وجود من معلم مهربونم

بچه ها یه اتفاق بد....

خواننده عزیزمون مرتضی پاشایی دار فانی رو وداع گفت......خیلی ناراحت شدم.....خدا رحمش کنه..

برا شادی روحش یه فاتحه....

http://yazdfarda.com/media/news_gal/file_72630.jpeg

 

 

وصیعت نامه:

 

من رفتم وهمه شما عزیزان دلم و به بزرگیه خودش سپردم واسم دعا کنید و منو حلال کنید به جان تک تکتون با این که خدا جونم دستور رفتن و از خیلی قبل تر ها داده بود ازش خواستم گردن خودم با هر درد و رنج و عذابی که باشه با جون دل قبول میکنم فقط یه ذره بیشتر بهم زمان بده تا با شماها عشق بازی کنم به خدا دیگه جسم خستم امانمو برید و نتونستم بیشتر از این در کنارتون بمونم اما مطمئن باشید یک ذره که استراحت کردم و خستگیم در رفت از خودش اجازه میگیرم که زود زود مهمون قلبه تک تکتون باشم دلم واستون تنگ میشه.

 

 

روحش شاد ویادش گرامی..من خیلی اهنگاشو دوس داشتم

 

 

 

 

رفــــــت!

پر کشیــــــــد!

روحــــــــــش طاقــــــت ایـــــــن دنیـــــــــا را نـــداشتـــــ!

دنــــــیا برایــــــش قفــس بود....

قفســــــــــی تنـــــگ..!!

امشــــــب مهمــــــــــان خــــــــــــاک ســــرد اســــت!!!

پــــــــرواز کرد!!



برين ادامه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 23 آبان 1393برچسب:,| 13:57 |✿حانیـــہ✿|

[-Design-]