دریافتـ کد آیکونـ نوار آدرسـ سلنآ کـ ـد

هشدار














ღ しѺ√乇 نرگس من ღ しѺ√乇

عشق من وجود من معلم مهربونم

اغا از این ب بعد کسی ک کامنت تبلبغاتی بزاره شوتش میکنم بیرون

اه یعنی چی...بیا شلوار بخر...گل بخر..خونه بخر..کوفت بخر...لا الاهه اله لاه

شتو پتتون میکنما........



برين ادامه

نظرات شما عزیزان:

رومینـــــــــا
ساعت20:49---11 آبان 1393
آجـــــــــــــــــــــی اعصابت تو حلقم..چته باوووو..باشه میگم نفرستن..ولشون کن..تو ببخششون...
پاسخ:وای رومین....پکید مقزم.اههههههه


رومینـــــــــا
ساعت20:48---11 آبان 1393
خسته‌ تر از آنم
که لیوانی چای
آرامم کند …
آغوش گرم ترا می‌خواهم
در جنگلی ناشناس
وقتی که آسمان
از لا‌به‌لای شاخه‌ها
سرک می‌کشد …
.برای دیدن چشمانت
برای لمس دستانت
برای با تو بودن
تا قیامت صبر خواهم کرد
فرقی نمی کند امروز باشد یا در فرداها
یقین در من موج می زند که روزی با تو خواهم بود…
پاسخ:اووه ماااااااای گاااااااااد بچم عاطفی شد از دستم رف خخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 11 آبان 1393برچسب:,| 20:23 |✿حانیـــہ✿|

[-Design-]