دریافتـ کد آیکونـ نوار آدرسـ سلنآ کـ ـد

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟














ღ しѺ√乇 نرگس من ღ しѺ√乇

عشق من وجود من معلم مهربونم

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای...

دیوونه شدم بخدااااااااااا...

بابا ای لوکس بلاگهم تو موزیلای من دیوونه شده ...

اعصابم خط خطی شده...

رفقـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

ببینین...

من همیشه یهویی میرم...ぴんく のデコメ絵文字

یههوییم بر میگردم.. ぴんく のデコメ絵文字

هه..هه..هه..

باور کنین خودمم از ای کارم کم کمک دیه دارم خسته میشم...おじぎ のデコメ絵文字

نمیدونم...برم؟؟؟؟؟نرم؟؟؟؟؟؟چیکار کنم؟؟؟؟؟؟ハート のデコメ絵文字

دوستان...ぬこ ハート のデコメ絵文字

مدرسه شروع داره میشه...منم که اول کاری وبه گفته عوامل  کلی درس..鼻血 のデコメ絵文字

خونده و نخوندش و وللش ..

ولی حالا هر چی هس دیه هر رو نمیام نت...

هر وقت امتحانی چیزی نداشتیم میام...

دوستون دارم همممممممتون今日の新着です!(b^ー°)12月31日 のデコメ絵文字

 

.................................

↙ آدم ها می آیند… ��
دردها را می خوانند… ^︵^
اگر خوششان آمد لایک میکنند…✓★
☜ اگر بیشتر دوست داشتن کپی میکنند… ☞
اگر برای نویسنده اش ارزش قائل شوند کامنت میگذارند…✍✉
✘ اما هیچ کدام نمیتوانند دردی را که در مطلب هست را حس کنند...

 



برين ادامه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 30 شهريور 1393برچسب:,| 21:58 |✿حانیـــہ✿|

[-Design-]