دریافتـ کد آیکونـ نوار آدرسـ سلنآ کـ ـد

کات.....














ღ しѺ√乇 نرگس من ღ しѺ√乇

عشق من وجود من معلم مهربونم


یادتو می دهد آرامشی در قلبم


در دنیایی پرشور وعجیب


که هرروز پرشورتر ودرد آورتر از دیروزاست


تو تنها کور سوی امید هستی


درزمین خاکی فانی


خداونـــــــــــدا!


 

+یه وقتایی  تو زندگی دوست داری یکی یهو بگه کاااات ....عاالی بود خسته نباشید بچه ها....واسه ی امروز بسه !!!



برين ادامه

نظرات شما عزیزان:

Kh
ساعت5:24---29 مرداد 1393
سلام دختر خوبم
ان شاالله عازم زيارت امام رضا هستم
چند وقتي نيستم
نائب الزيارة. تون هستم
حلال كنيد
پاسخ:اخی خانومی خداروشکر......منم دا کنین...مواظب خودتون باشین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 29 مرداد 1393برچسب:,| 1:25 |✿حانیـــہ✿|

[-Design-]